A mi lombik-sztorink

Négy éve vágyunk a férjemmel egy kisbabára, és bármit megtennénk hogy legyen. Szeretném megosztani a tapasztalataimat veletek, hátha segít, de én is szívesen fogadom a tanácsokat, tapasztalatokat.

Friss topikok

  • Mamaszita: Köszi aranyos vagy:) Én nem ismerem a Te sztoridat, de remélem nálad is jó dolgok fognak történni!:) (2012.03.27. 12:35) Mindenkinek sikerül...
  • Mamaszita: Köszi, azóta már történt változás, csak nem volt időm leírni. Az Eucreas után jött még egy Janumet... (2012.03.27. 12:26) Éljen az Eucreas!:)
  • Kia81: Hm..mégsem szállt el.... :-)))) (2010.10.25. 22:12) Csalódás
  • Kia81: Köszi, figyelni fogom. Érdekes, milyen egyformán gondolkodunk. Ezért írom én is a blogot: hogy aki... (2010.10.25. 22:11) Végre történik valami...
  • patyala: Kedves Mamaszita, Remélem,nem veszed zokon hogy ismeretlenül "olvasgatlak" és megszólítalak.., de... (2010.01.26. 11:48) Babák a pocakban

Linkblog

Éljen az Eucreas!:)

2011.10.19. 17:01 - Mamaszita

Címkék: d vitamin vércukor eucreas

Van egy jó és van egy rossz hírem. Végre egy gyógyszer ami úgy fest, hogy beválik. A négy hete mért 9,5-es vércukor szintem lement 7-re 0-60 perces terheléses vércukor-inzulin meghatározásnál. Viszont kiderült, hogy a D vitamin szintem 70. A normál értékbe ez természetesen nem esik bele, ahogy nálam általában semmi. 75-től lenne jó, úgyhogy kaptam még egy fajta bogyót amit kapkodhatok. Már sokszor nem bírom követni magamat, hogy mit vettem be és mit nem:) Három hónap múlva kontroll. Addig meg várom a csodát, hátha teherbe esek:) A remény hal meg utoljára!

A bejegyzés trackback címe:

https://lombiksztori.blog.hu/api/trackback/id/tr23315258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Patyala 2011.10.20. 08:31:35

Kedves Mamaszita!
Nálam is a tiedhez nagyon hasonló tünetek miatt volt szükséges a lombik kezelés. Ennek a betegségnek a neve PCOS ( policisztás ovárium szindróma), nézz utána a pcos.hu oldalon. Nekem Metformin nevű gyógyszerrel kezelték,valamint betartottam a szükséges diétát és testmozgást és nagy valószínűséggel ennek köszönhetően sikerült a beültetés és ma már egy gyönyörű 9 hónapos kislány boldog anyukája vagyok!
Sok sikert kívánok,remélem,nektek is mimarabb sikerül,ha megfelelően kezelnek! Üdv.: Patyala

Mamaszita 2011.10.20. 08:52:34

Köszi, tisztában vagyok ezekkel a dolgokkal, már túlságosan is. Csak örülnék már ha nem jönne több probléma. A lisztérzékenység, az inzulinrezisztencia, a PCOS, az elzáródott petevezetők, a pajzsmirigy probléma, a D vitamin hiány nem épp azok a dolgok együtt amivel könnyű a sikeres lombikot kivitelezni, de küzdünk és nem adjuk fel! Ja, és irigyellek:)

Patyala 2011.10.20. 21:50:56

Nagyon sajnálom,hogy ennyi mindenen kell keresztül menned/mennetek..,de biztos hogy sikerülni fog előbb vagy utóbb..annak aki ennyire akarja,biztos! Amiket felsoroltál,bár nem kellemes dolgok,de egyik se zárja ki,hogy babád lehessen,még a PCOS sem..,pedig arról régen azt mondták,hogy egyenlő a meddőséggel..:(
Csak azért irtam,hogy a pozitiv példával erőt öntsek beléd..,ha nekem sikerült,neked is fog!:)
Mégegyszer,minden jót,sok sikert és soha-soha ne add fel!:)

Mamaszita 2011.10.21. 08:36:08

Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen:) Igyekezni fogunk!

Nonoka78 2011.10.23. 14:11:38

Kedves Mamaszita,

Nemrég kezdetm olvasni a blogodat és nagyon szurkolok. Jó hír, hogy az Eucreas beválik, én is ezt szedem kb. fél éve. :-) Talán már kitaláltad, hogy én is IR-es vagyok, de jelenleg nem emiatt szorulok lombikra, ugyanis az IR-em már lassan két éve rendben van és be van állítva, a gyógyszert is csak a baba projekt miatt szedem még. :-) Nekem az IR mellé a petevezeték születési rendellenességét/fejletlenségét dobta a gép, ezért sajnos már két méhen kívülin vagyok túl. Innentől már csak a lombik segíthet, de nagyon reményteli a helyzet. :-) Visszatérve Rád: egy tanácsom lenne. Írtad régebben, hogy az edzésre nincs időd. Nekem meggyőzdésem, hogy az én jó eredményeim, mellyeket 5 hónap alatt produkáltam (90 perces inzulin 100ról 5 hó múlva 11-re ment le!) min. 30%ban a heti három edzésnek köszönhetőek. Hidd el, kell a szigurú diéta, a gyógyszer, de a harmadik egyenrangú pillér a rendszeres sport. Kérlek, fontold meg, hiszen, olyan elszánt vagy, még egy pici plusz és sikerülni fog. Nagyon szurkolok Nektek! :-)
Nono

Lusthie 2012.03.22. 21:41:21

Sorstársak... Ezért is kerültem ide, azaz épp az eucreas-ra kerestem rá. Szóval igen, én is IR-es + pcos vagyok, szóval tudom, milyen cipőben jársz. Osztom Nonoka véleményét, fontos a sport is. Még ha nem is heti 3x, de én is csak azt tudom tanácsolni, mozogj minél többet. Én anno nem jártam el rendszeresen, viszont iszonyat sokat sétáltam. Szóval előre!

Mamaszita 2012.03.27. 12:26:24

Köszi, azóta már történt változás, csak nem volt időm leírni. Az Eucreas után jött még egy Janumet, aztán most újra Adimet, mert nagyon csúnya eredményeket produkáltam, pedig már sport is van. Majd meglátjuk mi lesz...
süti beállítások módosítása