A mi lombik-sztorink

Négy éve vágyunk a férjemmel egy kisbabára, és bármit megtennénk hogy legyen. Szeretném megosztani a tapasztalataimat veletek, hátha segít, de én is szívesen fogadom a tanácsokat, tapasztalatokat.

Friss topikok

  • Mamaszita: Köszi aranyos vagy:) Én nem ismerem a Te sztoridat, de remélem nálad is jó dolgok fognak történni!:) (2012.03.27. 12:35) Mindenkinek sikerül...
  • Mamaszita: Köszi, azóta már történt változás, csak nem volt időm leírni. Az Eucreas után jött még egy Janumet... (2012.03.27. 12:26) Éljen az Eucreas!:)
  • Kia81: Hm..mégsem szállt el.... :-)))) (2010.10.25. 22:12) Csalódás
  • Kia81: Köszi, figyelni fogom. Érdekes, milyen egyformán gondolkodunk. Ezért írom én is a blogot: hogy aki... (2010.10.25. 22:11) Végre történik valami...
  • patyala: Kedves Mamaszita, Remélem,nem veszed zokon hogy ismeretlenül "olvasgatlak" és megszólítalak.., de... (2010.01.26. 11:48) Babák a pocakban

Linkblog

Mindenkinek sikerül...

2011.04.11. 08:59 - Mamaszita

 ...csak nekünk nem:( Most megint kicsit mély pontra kerültem. Tegnap elmentünk a férjem papájához, ahol összegyültek az unokák. A drágám unokatesója (aki 20 éves) boldogan jelentette be, hogy terhes és ráadásul elsőre sikerült ahogy eldöntötték hogy jöhet. Próbáltam jó pofát vágni a dologhoz, de akkora gombót lett a torkomban, hogy nagyon nehéz volt lenyelni. A drágám persze észrevette és próbált kicsit terelni, hogy ne legyek rossz kedvű, de persze nem nagyon sikerült szegénykémnek. Ma reggel blog olvasással kezdtem a napot és mi fogadott? Egy kedves "ismerősöm" akinek olvasom a blogját két csíkos tesztet produkált. Ennek egyébként nagyon örülök, nagyon drukkoltam nekik, de mégis van egy érzés, amit nagyon szívesen kiírtanék magamból, az pedig egy irigységgel, szomorúsággal, lelkiismeretfurdalással fűszerezett öröm. Hát elég hülye érzés:( De így lassan négy év várakozás és két sikertelen lombik után nem tudok már felhőtlenül örülni az ilyen híreknek. Úgy szégyellem magam emiatt:(

A bejegyzés trackback címe:

https://lombiksztori.blog.hu/api/trackback/id/tr402816226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kia81 2011.04.11. 15:31:30

Tudom mit érzel. Én is keresztül mentem ezeken. Volt olyan születésnap a családban, hogy nem tudtam merre forduljak, ne lássák a könnyeim. Vagy amikor az első sikertelen lombik után mentünk baba-nézőbe. Borzalmas időszak volt. És igen. Rossz kimondani, de én is irigy voltam. Örültem más boldogságának, de mélypontra tett, hogy nekem miért nem?? Túl leszel ezen hidd el, és sikerülni fog. Hidd el!!!! Nagyon szorítok Nektek.

Mamaszita 2011.04.11. 18:26:21

Köszi aranyos vagy, megpróbálom összekapni magam, csak olyan hülye érzés hogy örülök is meg nem is az ilyen híreknek. Na mindegy:(

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.04.13. 16:34:03

Kedves Mamaszita! Megfogadtam, hogy nem böngészem a netet a lombikkal kapcsolatban, és tessék, mégis...:) No és miként megszegtem az általam felállított szabályt, ide is eljutottam a blogodba.
A "közöscsónakérzés" miatt is kell küldjek egy lapogatós ölelést Neked és meg kell jegyeznem, hogy én is gyakran fedezem fel magamban az irigységet. Pedig nem szeretnék irigykedni. Általában nem is sárga ez az irigység:)
Van egy kislányunk, pont kétéves és gyönyörű. A Kaali intézetben fogant. Most a kistestvér miatt "állunk sorban", túl öt sikertelen inszemináción, ha minden jól megy, pénteken kezdjük a hasbaszúrkálást, és kb. két hét múlva talán.......
Kétujjösszekereszteződés értetek, kívánok Nektek egy vagy két csodás babát nyárra!!!!!
Szeretettel,
Piroska

Mamaszita 2011.04.13. 16:39:18

De jó fej vagy, köszi:) Akkor ezek szerint az sem ritka, hogy valakinek sikerül! Már néha kezdem elveszíteni a hitemet a lombikozással kapcsolatban. Sajnos egyébként max jövő nyárra jöhet össze a törpe, mert szeptemberig az inzulinszintem miatt várni kell, akkor lesz újra kontroll.:( Addig a keresztfiamon élem ki magam:)

RoseTulip 2011.10.18. 21:24:04

Szia Mamaszita!
Most olvastam a bejegyzéseid. Nem te vagy az egyetlen. Mi is itt vagyunk, akinek nem sikerül. És utálom, de én is irigy vagyok. Mindenkinek összejön körülöttünk, még véletlenül is. Mi 2 éve próbálkozunk, 5 sikertelen inszemináció, most volt az első lombikunk. Most transzfer után vagyok a 11. napon. A tesztem ma negatív lett...A te dolgaid hogy állnak?

Mamaszita 2011.10.19. 16:56:21

@RoseTulip: Sajnálom:( Valaki igazán megoszthatná a sikertörténetét is ezen a téren! Az én dolgaim nem állnak valami fényesen. Most kiderült, hogy D vitamin hiányom is van, meg magas volt legutóbb már a cukrom is, úgyhogy előreláthatólag nem lesz 3. lombik a közeljövőben:(

RoseTulip 2011.10.19. 18:18:37

@Mamaszita: A cukrod a vérvétel alapján látható? Most hallottam egy barátnőmtől, hogy egy ismerőse mesélte, hogy mostanában egy csomó lombikos kismamánál baj a cukor. Nekem erről nem szólt a doki a lombiknál, ezek szerint nem lehetett gond? Azt javasolta a barátnőm, hogy csináltassak egy terheléses cukorvizsgálatot. Kell ez, vagy vérből nézik? Nekem közben meg is jött, pénteken megyek a dokihoz.

Mamaszita 2011.10.20. 08:58:02

Igen, a vérből állapítható meg. Nekem az inzulinrezisztenciám miatt elég sokszor kell terheléses vizsgálatra mennem, ahol főként eddig az inzulint figyeltük, mert a normál érték felső határához képest ami 29, nekem 120 volt induláskor (ennek másfél éve). Legutóbb viszont kaptam egy új gyógyszert, hogy felgyorsítsuk az eseményeket (Competact), és az addig normális vércukrom magas lett:( Emiatt kaptam az Eucreast. Ja, és a lombikos dokim nekem is csak a második sikertelen lombik után szólt, hogy talán meg kéne nézetni. De ha rám hallgatsz, akkor az inzulint is vizsgáltatod!

RoseTulip 2011.10.25. 11:46:03

@Mamaszita:
Ok. köszi. Mindenképpen utánajárok. Közben elkezdtük a második lombikot... :)

RoseTulip 2011.10.26. 11:41:12

Szia, ma voltam UH-n, rákérdeztem erre a cukros dologra, de azt mondta a doki, hogy a vérből megnézte és semmi probléma nincs. Megnyugtatott, ha egy apró pici eltérés is van, akkor ő egyből belgyógyászhoz küld.

Mamaszita 2011.10.26. 12:32:31

Na ez egy jó hír! Nagyon drukkolok! Ja, és tessék beszámolni mindenről!:)

RoseTulip 2011.10.26. 18:44:41

Köszi! :) Írok majd...

RoseTulip 2011.11.17. 17:23:57

Szia, jelentkezek egy kis hírrel.
A punkción 11 petesejtet szívtak le. 9 meg is maradt.
3at továbbtenyésztettek, 6-ot lefagyasztottak.
A 3ból 2 megmaradt, de csak 1et kaphattam vissza, mert túlstimulálódtam. Tegnap volt a nemvárt napja. Még nem jött meg....A teszt nagyon-nagyon halvány 2.csíkot mutat. Még várunk...Veled mi újság?

Mamaszita 2011.11.18. 08:08:17

Jaj de jó neked! Az a halvány csík is csík! Gratulálok! Nálunk semmi újság, majd januárban megyek vissza kontrollra, addig pihenő üzemmód van:(

RoseTulip 2011.12.12. 19:27:30

Szia,

köszi, tiszta szívemből kívánom, hogy nektek is hamarosan sikerüljön!

Lusthie 2012.03.22. 21:01:27

Szia!
Bocs, hogy így ismeretlenül, de muszáj beledumálnom.
Szóval ne szégyeld magad, ez totál normális reakció! De tényleg!
Én is már párszor átéltem, sőt! jópárszor és sajnos újra rendszeresen.
Szívből kívánom, hogy mielőbb sikerüljön!

Mamaszita 2012.03.27. 12:35:07

Köszi aranyos vagy:) Én nem ismerem a Te sztoridat, de remélem nálad is jó dolgok fognak történni!:)
süti beállítások módosítása