A mi lombik-sztorink

Négy éve vágyunk a férjemmel egy kisbabára, és bármit megtennénk hogy legyen. Szeretném megosztani a tapasztalataimat veletek, hátha segít, de én is szívesen fogadom a tanácsokat, tapasztalatokat.

Friss topikok

  • Mamaszita: Köszi aranyos vagy:) Én nem ismerem a Te sztoridat, de remélem nálad is jó dolgok fognak történni!:) (2012.03.27. 12:35) Mindenkinek sikerül...
  • Mamaszita: Köszi, azóta már történt változás, csak nem volt időm leírni. Az Eucreas után jött még egy Janumet... (2012.03.27. 12:26) Éljen az Eucreas!:)
  • Kia81: Hm..mégsem szállt el.... :-)))) (2010.10.25. 22:12) Csalódás
  • Kia81: Köszi, figyelni fogom. Érdekes, milyen egyformán gondolkodunk. Ezért írom én is a blogot: hogy aki... (2010.10.25. 22:11) Végre történik valami...
  • patyala: Kedves Mamaszita, Remélem,nem veszed zokon hogy ismeretlenül "olvasgatlak" és megszólítalak.., de... (2010.01.26. 11:48) Babák a pocakban

Linkblog

Végre történik valami...

2010.10.13. 13:03 - Mamaszita

Végre kicsit lejjebb ment az inzulin szintem! Mostmár "csak" 78. Viszont a vércukor kicsit megemelkedett. Azt mondta a dokinéni, hogy ez valószínűleg azért van, mert még mindig keveset eszek. Mondtam, hogy oké, én ennék többet, de találjunk ki valamit, mert már utálok enni, sőt undorodom a hústól. Erre az mondja: "nem terhes maga kedveském?". Ááá, ugyan késett a menstruációm a múlt hónapban, kb két hét késéssel jött meg, igaz kevesebb volt jóval, meg nem is volt igazi vérzés, inkább csak barnázás, de azért vettem két tesztet is egy hét különbséggel, sajnos mindkettő negatív lett. A dokim szerint azért még lehetek terhes, úgyhogy várjuk meg a következőt, ha megint késik, vagy nem jön meg, akkor megnézzük a véremet, hogy van-e hcg benne vagy sem. Mert elvileg akkor a megemelkedett vércukor szint is meg lenne magyarázva:) Ja, és tegnapelőtt hánytam is! Igaz nem reggeli rosszullét volt, hanem esti, de azért még remélem lehet amiatt, hogy baba van a pocakban:) Na jó, tudom, hülye vagyok, nem szabad ennyire beleélni magam, de azért nagyon reménykedem benne! Remélem nem jön meg!:) 15. és 18. között esedékes a következő kb, addig már csak pár napot kell kibírnom. Annyira jó lenne, ha egy ilyen csoda részesei lehetnénk és nem lenne szükségünk a lombikozásra! 

A bejegyzés trackback címe:

https://lombiksztori.blog.hu/api/trackback/id/tr472368526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kia81 2010.10.22. 18:52:11

Kedves Mamaszita! Ma találtam rád, mert a mai nap kaptam meg a suprefact receptet, és ide navigált a góóóógleee. :-)
Hasonló cipőben járunk, én is ezért írok blogot. Nekünk jövőhónapban lesz az első lombikunk. Drukkolok nektek, és mostantól nyomon követlek titeket.

Mamaszita 2010.10.25. 17:32:18

Köszi, igyekszem mindent részletesen leírni, hogy tudd mi vár rád:) Nekem senki nem mondott anno semmit, ezért ért néhány meglepetés.

Kia81 2010.10.25. 22:11:51

Köszi, figyelni fogom. Érdekes, milyen egyformán gondolkodunk. Ezért írom én is a blogot: hogy aki most kezdi, tudja mi vár rá lépésről lépésre. Na jó, azért magam miatt is írom, jót tesz kiírni magamból.
süti beállítások módosítása