A mi lombik-sztorink

Négy éve vágyunk a férjemmel egy kisbabára, és bármit megtennénk hogy legyen. Szeretném megosztani a tapasztalataimat veletek, hátha segít, de én is szívesen fogadom a tanácsokat, tapasztalatokat.

Friss topikok

  • Mamaszita: Köszi aranyos vagy:) Én nem ismerem a Te sztoridat, de remélem nálad is jó dolgok fognak történni!:) (2012.03.27. 12:35) Mindenkinek sikerül...
  • Mamaszita: Köszi, azóta már történt változás, csak nem volt időm leírni. Az Eucreas után jött még egy Janumet... (2012.03.27. 12:26) Éljen az Eucreas!:)
  • Kia81: Hm..mégsem szállt el.... :-)))) (2010.10.25. 22:12) Csalódás
  • Kia81: Köszi, figyelni fogom. Érdekes, milyen egyformán gondolkodunk. Ezért írom én is a blogot: hogy aki... (2010.10.25. 22:11) Végre történik valami...
  • patyala: Kedves Mamaszita, Remélem,nem veszed zokon hogy ismeretlenül "olvasgatlak" és megszólítalak.., de... (2010.01.26. 11:48) Babák a pocakban

Linkblog

Inzulin rezisztencia

2010.04.23. 18:21 - Mamaszita

Hát ahogy a címből is kiderül, nem sikerült jól a vizsgálat. A megengedett 26 helyett 116.9 az inzulin szintem:( Azt mondta az endokrinológus, hogy amíg ezt nem hozzuk helyre, addig fölösleges is lombikozni, mert csak növeljük a sikertelen próbálkozások számát:( Nem értem ezeket a vizsgálatokat miért két sikertelen lombik után kell csak megcsinálni???? Kaptam egy gyógyszert ami elvileg beállítja az inzulinszintet, meg diétáznom kell amit 28-án egy dietetikus fog megtanítani nekem, hogy mit hogyan és mikor ehetek. Ja, és be kell állnom a napi hatszori evésre, mert ha nem sikerül, akkor jön az inzulin szúrkálás a hasba, magyarul cukorbeteg leszek. Szép remények. Mi csak gyereket szeretnénk, miért kell ennyi szarnak jönni??? Nem elég az endometriózis meg hogy nem lehet gyerekünk másképp mint lombikkal, a lisztérzékenységem mellé még ha így haladok kapok egy cukorbetegséget is:( És akkor jönnek az okos tanácsok, hogy ne gondoljak a rossz dolgokra, mert akkor bevonzzom, meg hasonlók. Na persze. Kérdem én ezek után ki tudna pozitívan hozzáállni? Na szóval hat hét múlva kontroll. Addig még lesz egy nyaki ultrahang is, hogy megnézzük a pajzsmiriggyel nincs-e valami gáz esetleg (ja, amúgy már arra is szedek gyógyszert, mert magas a tsh-m), meg még egy vérvétel. Aztán elvileg mennem kéne május 10-én ultrahangra a Kaáliba is, hogy kezdjük a petefészek stimulálást, de nem tudom mi lesz, mert az endokrinológus szerint ugye ennek nem sok értelme van így. Na meglátjuk. Majd Szmatona doktorbácsi megmondja. Még jó, hogy már a műtéthez való ekg-t és labort megcsináltattam:(

A bejegyzés trackback címe:

https://lombiksztori.blog.hu/api/trackback/id/tr141946124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása