A mi lombik-sztorink

Négy éve vágyunk a férjemmel egy kisbabára, és bármit megtennénk hogy legyen. Szeretném megosztani a tapasztalataimat veletek, hátha segít, de én is szívesen fogadom a tanácsokat, tapasztalatokat.

Friss topikok

  • Mamaszita: Köszi aranyos vagy:) Én nem ismerem a Te sztoridat, de remélem nálad is jó dolgok fognak történni!:) (2012.03.27. 12:35) Mindenkinek sikerül...
  • Mamaszita: Köszi, azóta már történt változás, csak nem volt időm leírni. Az Eucreas után jött még egy Janumet... (2012.03.27. 12:26) Éljen az Eucreas!:)
  • Kia81: Hm..mégsem szállt el.... :-)))) (2010.10.25. 22:12) Csalódás
  • Kia81: Köszi, figyelni fogom. Érdekes, milyen egyformán gondolkodunk. Ezért írom én is a blogot: hogy aki... (2010.10.25. 22:11) Végre történik valami...
  • patyala: Kedves Mamaszita, Remélem,nem veszed zokon hogy ismeretlenül "olvasgatlak" és megszólítalak.., de... (2010.01.26. 11:48) Babák a pocakban

Linkblog

Babák a pocakban

2010.01.26. 08:11 - Mamaszita

 


Tegnap délután végre beköltöztek a mi kis törpéink a pocakomba. Így festenek:
Ott abban a piros karikában vannak mindketten. Egyikük négy, a másikuk nyolc sejtes lett. Két hét múlva lehet tesztet csinálni. Asszem kész leszek addig a várakozástól és a bizonytalanságtól. Úgy döntöttem, hogy egy hétig megpróbálok feküdni és sokat pihenni. Hátha ezzel is hozzájárulok a sikerességhez.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lombiksztori.blog.hu/api/trackback/id/tr581702791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

patyala 2010.01.26. 11:48:12

Kedves Mamaszita,

Remélem,nem veszed zokon hogy ismeretlenül "olvasgatlak" és megszólítalak.., de mivel magam is hasonló helyzetben leszek/vagyok, érdekel más hogy éli meg és hol tarta a maga kis történetében...
Te jóval előbb tartasz mint én,ezért érdeklődésel olvastam minden sorodat. Tőled tudtam meg azt is, hogy csak házaspárok vagy bejegyzett élettársak vehetnek részt lombikprogramban, úgyhogy mielőtt teljes mellszélességgel belevágunk, - febr végén- még ezt is gyorsan eltudjuk intézni., hála annak, hogy Te irtál erről..:)
A mai bejegyzésed után, csak annyit szeretnék mondani, hogy NAGYON drukkolok, sok erőt és kitartást kívánok a pihenéshez, meg a várakozáshoz, és persze szívből kívánom, hogy maradjanak a kistörpék! :)

Üdv:
patyala
süti beállítások módosítása