A mi lombik-sztorink

Négy éve vágyunk a férjemmel egy kisbabára, és bármit megtennénk hogy legyen. Szeretném megosztani a tapasztalataimat veletek, hátha segít, de én is szívesen fogadom a tanácsokat, tapasztalatokat.

Friss topikok

  • Mamaszita: Köszi aranyos vagy:) Én nem ismerem a Te sztoridat, de remélem nálad is jó dolgok fognak történni!:) (2012.03.27. 12:35) Mindenkinek sikerül...
  • Mamaszita: Köszi, azóta már történt változás, csak nem volt időm leírni. Az Eucreas után jött még egy Janumet... (2012.03.27. 12:26) Éljen az Eucreas!:)
  • Kia81: Hm..mégsem szállt el.... :-)))) (2010.10.25. 22:12) Csalódás
  • Kia81: Köszi, figyelni fogom. Érdekes, milyen egyformán gondolkodunk. Ezért írom én is a blogot: hogy aki... (2010.10.25. 22:11) Végre történik valami...
  • patyala: Kedves Mamaszita, Remélem,nem veszed zokon hogy ismeretlenül "olvasgatlak" és megszólítalak.., de... (2010.01.26. 11:48) Babák a pocakban

Linkblog

Két hét egy örökkévalóság

2010.01.07. 08:13 - Mamaszita

 Hazaértünk, megbeszéltük, hogy amennyit lehet, pihenni fogok. A férjem olyan édes volt. Amikor hazaértünk, mondta, hogy halkítsam le a telefonomat, hogy nehogy felébresszék a gyerekeinket:) Az úton is egyébként végig fogta, simizte a hasamat. Ez olyan jó érzés volt, mert addig bevallom őszintén úgy éreztem, hogy őt ez nem nagyon foglalkoztatja. Persze én is túlérzékeny voltam abban az időben, mindenért kötöszködtem, ideges voltam. Már néha sajnáltam is szegénykémet, hogy mit el tud nekem viselni...

Következett ezután a várakozás. Ez kegyetlen volt. Azt hittük soha nem ér véget. Mindenhol azután kutakodtam, hogy most vajon mi történik odabent, mekkorák lehetnek, mikor lehet pozitív a teszt, stb. Eltelt a két hét.
A teszt negatív:(
Teljes méretű kép megtekintéseNa azt az érzést senkinek nem kívánom. Egy világ dőlt össze bennünk. Az én kemény férjem velem sírt. Megöleltük egymást és úgy zokogtunk. Nem tudtunk mit mondani sem egymásnak. Ilyen még nem történt velünk. Egyikünk mindig erősebb és segít a másiknak talpra állni. Másnap mentem dolgozni, de nem ezen a bolygón voltam. Egy telefonos ügyfélszolgálaton dolgozom, de aznap az sem érdekelt, ha a k...a anyámba küldtek el az ügyfelek. Máskor ezek rosszul esnének, de akkor meg sem hallottam. A következő nap elhatároztam, hogy nem fogok depresszíóba zuhanni, ezt túl kell élni, mert különben baj lesz. Írtam egy sms-t a drágámnak, hogy én tudom miért nem vagyok terhes. Azért, mert a gyerekeink sítáborban vannak, és mivel nagyon jól érzik magukat, még nem akarnak hazajönni. Kíváncsian vártam a választ, hogy mi lesz a reakció. A válasz ennyi volt: :) Ezért imádlak:)
Innentől kezdve megpróbáltuk elviccelni a dolgot, és lehet, hogy ez furán hangzik, de ez segített nekünk. Hívtam a dokimat, hogy hogyan tovább. Kaptam új időpontot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lombiksztori.blog.hu/api/trackback/id/tr331653345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása